loading...
حانیه فلاح زاده
samira بازدید : 37 شنبه 01 خرداد 1400 نظرات (0)

در دنیای مدرن امروز که اینترنت روند انجام بسیاری از کار ها را کوتاه کرده، سازندگان بازی های آنلاین گروهی مانند پابجی توانستند به عنوان یکی از سرگرمی های هیجان انگیز و بدون هزینه به عنوان یکی از اصلی ترین وسیله برای پر کردن اوقات فراقت نسل جوان جوامع امروزی شناخته شوند.

همان طور که می دانید پابجی از محبوب ترین بازی های آنلاین حال حاضر است که شما می توانید به صورت فردی و یا گروهی در آن مشغول شوید. هیجان بالا در کنار سطح گرافیکی فوق العاده ای که این بازی دارد را می توان از اصلی ترین دلایل محبوبیت آن در بین گیمر ها دانست. برای برنده شدن در بازی پابجی شما باید علاوه بر مهارت با ترفند هایی که به حفظ جان شما در طول بازی کمک می کنند آشنا باشید تا بتوانید نفر اول بازی شوید و مراحل را یکی پس از دیگری طی کنید. ما در این مقاله سعی داریم با آموزش ترفند هایی ساده و درعین حال کلیدی به شما کمک کنیم تا بازی هیجان انگیزی را تجربه کنید.

  1. قبل از فرود بهترین منطقه را شناسایی کنید.

اگر تا به حال 1 بار هم محیط این بازی را دیده باشید باید بدانید که در ابتدای بازی همه بازیکن ها فارق ازسطح و لولی که دارند باید در جزیره مورد نظر فرود بیایند. لذا بهتر است بازیکن قبل از فرود محلی که سایر دوستانش در آن جا حضور دارند را برای فرود شناسایی کند تا بتواند همگام با سایر هم تیمی های خود پیش برود. اگر هم بازیکن بازی انفرادی را انتخاب می کند مناطقی که لوت خوبی دارند بهتر گزینه برای فرود او خواهد بود.

  1. به محض فرود به سمت لوت ها بروید.

یکی از ترفند هایی که بازیکن های لول بالا در حین بازی انجام می دهند این است که به محض فرود درگیری را شروع نمی کنند در مقابل به سرعت لوت ها را شناسایی کرده و به سمت آن ها می روند تا بتوانند اسلحه و تجهیزات خوبی که در بازی وجود دارد را جمع آوری کنند. پس بهتر است اگر در ابتدای بازی صدای کسی را شنیدید از آن جا دور شوید و خود را به لوت ها برسانید.

  1. با دقت بالا بازی کنید.

داشتن دقت و سرعت عمل بالا از اصلی ترین ویژگی های یک بازیکن خوب در پابجی است. شما باید به نشانه ها دقت کنید و از آن ها به عنوان چراغ راه خود استفاده کنید. به عنوان اگر وارد فضایی شده اید که درهای آن باز بود و یا مهمانی در آن جا حضور داشت احتمال این که یک نفر قبل از شما در آن جا بوده باشد خیلی زیاد است لذا باید حواستان را جممع کنید تا بتوانید او را سریع پیدا کرده و به قتل برسانید.

  1. شاتگان ها بهترین سلاح های بازی پابجی هستند.

اگر تازه کار هستید به هیچ عنوان شاتگان های خود را از دست ندهید چرا که این سلاح ها یکی از کارآمد ترین وسیله هایی هستند که شما می توانید برای کشتن دشمنان خود در فاصله نزدیک استفاده کنید.

  1. حواستان به بروز کردن جلیقه تان باشد.

با گذشت زمان خاصیت جلیقه های نجات کاهش پیدا می کند لذا بهتر است حواستان دائما به میزان سلامت آن باشد تا اگر خیلی آسیب دیده بود بتوانید قبل از کشته شدن با یک جلیقه سالم تر آن را عوض کرده و از جان خود محافظت نمایید.

  1. حرکت زیگ زاگی بهتری استراتژی حرکتی برای شما است

حتما در فیلم هایی که جنگ تن به تن دیده اید که افراد برای آن که بتوانند از جان خود محافظت کنند به صورت زیگ زاگی حرکت می کنن تا دشمن نتواند آن ها را نشانه بگیرد. با این کار احتمال تیر خوردن شما تا حد زیادی کاهش پیدا کی کند. در بازی پابجی هم بازیکن های حرفه ای از این استراتژی استفاده می کنند تا از جان خود در برابر دشمنانشان محافظت کنند.

  1. اگر میخواهید سرعت بیشتری داشته باشبد بدون تفنگ حرکت کنید.

تجهیزات محافظتی که با خود حمل می کنید تعیین کننده سرعت شما در حین بازی هستند لذا اگر در پابجی موبایل قصد جابجایی از یک منطقه به منطقه دیگری دارید بهتر است سلاح های خود را تا حد امکان دور بیاندازید تا بتوانید با سرعت بیشتری بدوید.

  1. گروهی بازی کنید.

برای آن که هیجان بیشتری را در حین بازی تجربه کنید بهتر است با دوستانتان به طور هم زمان بازی کنید. با این کار علاوه بر هیجانی تر کردن بازی برای خودتان، احتمال بردتان را بیشتر خواهید کرد. همان طور که می دانید در ابتدای هر مرحله از بازی100 نفر به طور همزمان وارد زمین می شوند لذا هرچه یاران خود را بیشتر کنید بهتر می توانید شرایط را به سمت برد تیمتان ببرید.

  1. اگر جزء 20 بازیکن آخر بودید حتما نقشه را مجددا چک کنید.

هر چه تعداد افرادی در حال بازی هستند کمتر شود، تایم زون بازی هم کمتر خواهد شد لذا بهتر است زمانی که جزء 20 بازمانده آخر بازی شده اید از محل دایره بعدی بر روی نقشه مطلع شوید و داخل زون قبلی نمانید چرا که ممکن است مقدار زیادی از جانتان کم شود.

  1. ترجیحا در آخر بازی از نارنجک و مولوتوف استفاده کنید.

با گذشت زمان و کمتر شدن تعداد افراد حاظر در بازی پیدا کردن دشمنان هم کار سخت تری خواهد شد لذا بهتر است سلاح هایی که برای کشتار از فاصله دور ساخته شده اند را برای آخر بازی نگه دارید تا بتوانید از راه دور دشمنان خود را به هلاکت برسانید.

ما در این مقاله سعی کردیم تعدادی از مهم ترین ترفند هایی که شما باید به عنوان یک بازیکن حرفه ای در بازی پابجی و کال اف دیوتی می کند را بگوییم  تا بتوانید در بالا بردن لول تان به شما کمک کرده باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 23
  • بازدید ماه : 101
  • بازدید سال : 779
  • بازدید کلی : 1,731