loading...
حانیه فلاح زاده
samira بازدید : 16 یکشنبه 05 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

جالب است بدانید که مجموعه اچ بی سوئیت چند سالی است که با تولید محصولات سلامت محور شیرینی و خوراکی هایی تولید می کند که هیچ ضرری برای سلامتی نداشته است و در محتویات آن از خوراکی های طبیعی که فاقد قند مصنوعی هستند استفاده شده است.

این محصولات برای کسانی که درگیر بیماری دیابت هستند و یا رژیم گیاهخواری دارند نیز تهیه و طبخ می شوند همچنین انرژی بار ها و پروتئین بار های این مجموعه برای افرادی که تحرک زیادی در روز دارند و یا ورزشکار هستند نیز قابل استفاده است چرا که میزان بالایی انرژی و پروتئین را به بدن وارد می کند در کنار این که هیچ ماده مصنوعی در آن ها به کار نرفته است.

ما در این مقاله سعی داریم شما را با جدید ترین محصولات اچ بی سوئیت آشنا کنیم تا شما هم بتوانید از محصولات سلامت این مجموعه به عنوان میان وعده استفاده کنید.

شیرینی افراد دیابتی

همان طور که می دانید افرادی که مشکلات دیابت دارند از خوردن خوراکی هایی که در ترکیبات آن ها از قند، شکر و شیرین کننده های مصنوعی استفاده شده است باید خود داری کنند به همین دلیل از خوردن شیرینی و لذت بردن از طعم بی نظیر آن نیز محروم هستند اما مجموعه اچ بی سوئیت با تولید محصولات سلامت محور توانسته محصولاتی تولید کند که ترکیبات آن ها هیچ گونه ماده مضر صنعتی، قند و شکر مصنوعی و شیرین کننده مصنوعی استفاده نشده است و مخصوص افرادی که مشکلات دیابتی دارند تیهی و طبخ می شود.

اچ بی سوئیت در تهیه شیرینی افراد دیابتی از شیرین کننده های طبیعی مانند عسل و خرما و یا شکر استویا استفاده می کند به همین دلیل افراد دیابتی دیابتی می توانند بدون هیچ نگرانی از این شیرینی ها به عنوان میان وعده استفاده کنند.

از شیرینی های سلامت اچ بی سوئیت افراد دیابتی، ورزشکاران، کسانی که دارای رژیم های غذایی برای کاهش و یا کنترل وزن هستند و حتی کسانی که رژیم گیاهخواری دارند می توانند به عنوان میان وعده استفاده کنند چرا که از آرد و شکر گرفته تا شیرین کننده های مصرفی در این محصولات همگی از خوراکی های طبیعی هستند و هیچ ماده مضری در کارگاه های تولیدی این مجموعه برای استفاده وجود ندارد.

افراد دیابتی می توانند از انواع  کیک و تارت، کوکی و برانیز های این مجموعه بسته به سلیقه و علاقه شخصی خود خریداری کرده و نوش جان کنند.

پروتئین بار

یکی دیگر از محصولات پر طرفدار این مجموعه پروتئین بار ها هستند که دارای طعم و کیفیتی بی نظیری که دارند هر انسانی را به هوس می اندازند.

در تهیه پروتئین بار ها از از موادی که میزان بالایی پروتئین دارند استفاده می شود به همین دلیل یک میان وعده مناسب برای ورزشکاران، شاغلین و یا کسانی که قصد کاهش وزن دارند محسوب می شود.

پروتئین بار های اچ بی سوئیت از خوراکی های طبیعی ساخته می شوند و هیچ ماده مضری داخل آن ها وجود ندارد که به سلامت افراد آسیب برساند.

شما می توانید بسته به سلیقه و علاقه شخصی خود از بین انواع کیک ها، کوکی ها، برانیز ها و باکس های شکلاتی اچ بی سوئیت یکی را انتخاب کرده و خریداری کنید.

انرژی بار

انرژی بار هم مانند پروتئین بار طرفداران زیادی در بین عموم مردم دارد چرا که علاوه بر طعم جذاب و شیرینی که دارد هیچ ماده مضری که باعث چاقی یا اضافه وزن شود در آن وجود ندارد و یک منبغ غنی برای تامین انرژی فرد در طول روز محسوب می شود.

این مکمل های خوراکی برای کسانی که سوخت و ساز بدنشان بالا است یک گزینه بسیار مناسب برای میان وعده محسوب می شود.

در تهیه انرژی بارها از موادی که دارای ارزش غذایی بالایی هستند مانند غلات استفاده شده است که همین ترکیبات موجب شده است که آن ها را یک منبع غنی پروتئین و کربوهیدرات شناخته شوند.

ورزشکارانی که تمرین های استقامتی دارند جزء طرفداران پر و پا قرص این محصول هستند و عموما به عنوان میان وعده از انرژی بار ها تغذیه می کنند.

از آن جایی که محصولات اچ بی سوئیت بر پایه سلامت محور بودن تهیه و طبخ می شوند موادی مانند شکر استویا و شیرین کننده های طبیعی جایگزین قند و شکر معمولی شده اند و باعث شده اند که افراد بتوانند بدون نگرانی از آسیب های احتمالی از این خوراکی ها به عنوان میان وعده اسفاده کنند و از طعم جذاب آن ها لذت ببرند.

شما می توانید با توجه به سلیقه و علاقه شخصی خود یکی از این محصولات را انتخاب کرده و به صورت آنلاین سفارش دهید تا در کوتاه ترین زمان درب منزل دریافت کنید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 40
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 44
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 800
  • بازدید کلی : 1,752